Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.11.2020. 13:57
(obustava aukcije) Izvođenje radova na asfaltiranju putnih dionica i pristupnih puteva na području opštine Ugljevik
REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA UGLjEVIK
NAČELNIK OPŠTINE
Broj: 02-404-209/20
Datum, 29.10.2020.godine
Na osnovu člana 82. Zakona o lokalnoj samoupravi (,,Službeni glasnik RS“, broj: 97/16) i člana 110. Zakona o javnim nabavkama BiH („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14 ), Načelnik Opštine Ugljevik, d o n o s i
ODLUKU
I
Obustavlja se postupak dodjele ugovora u predmetu javne nabavke radova na asfaltiranju putnih dionica i pristupnih puteva na području opštine Ugljevik, putem otvorenog postupka za koje je objavljeno obavještenje o nabavci na Portalu javnih nabavki dana 20.10.2020. godine pod brojem: 894-1-3-112-3-124/20.
II
Postupak dodjele ugovora obustavlja se iz razloga što je dana 29.10.2020.godine, jedan
potencijalni ponuđač u postupku predmetne javne nabavke izjavio žalbu na tendersku dokumentaciju broj: 02-404-192/20 od 20.10.2020.godine.
Postupak dodjele ugovora obustavlja se do donošenja konačne Odluke po žalbi, odnosno dok odluka po žalbi ne postane konačna.
III
Ova odluka o obustavi postupka povodom žalbe, dostaviće se svim učesnicima u postupku predmetne nabavke.
Dostavljeno:
1. Ponuđačima koji su preuzeli TD,
2. Odsjeku za poslove skupštine i ljudske resurse,
na objavu i 3. u predmet.-
NAČELNIK OPŠTINE
Vasilije Perić, dipl.ecc.
Odsjek za javne nabavke, investicije i nadzor___________________________
Miroslav Mirković, dipl.inž.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
MANJO d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
RAD PUTEVI Bihać d.o.o. - Ulica M.Š. Kurtćehajića bb. 77101 Bihać
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
A 3 d.o.o. Široki Brijeg - Fra Didaka Buntića br.74 88200 Široki Brijeg
-
HOLLODEX d.o.o. Banja Luka - Ulica Voždovačka broj 52 78000 Banja Luka
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla